Sunday, 1 January 2017

Idea Ringkas Berjimat : Bilik Pengantin

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Jika sebelum ini, artikel sama juga telah saya kongsikan. Cuma itu tahun pada awal tahun lalu. Kali ini adalah pada pertengahan bulan Disember 2016. Penghujung tahun 2017.
Tak banyak beza pun...hanya bertukar warna sahaja...
Jom bandingkan dengan bilik pengantin sebelum ini..

Hijau...
Semoga memberi inspirasi kepada anda semua...ringkas dan berjimat...

20 comments:

  1. Replies
    1. Kahwin sekali seronok la Wak...kahwin banyak kali tu yang parah..kopak duit...

      Delete
  2. Cantikkkk. Nnnt ank saya kawen saya nk buat sendiri jugalah, hihi

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum, moga sentiasa diberikan kesihatan yang baik
    Memang nampak ringkas dan cantik.
    Tapi kalu nak ringkas lagi rasanya katil tu tak perlu, buleh tido atas lantai je, langsir pun tak perlu cukup tampal dengan surat khabar lama..."hehe saya cuma bergurau.." Selamat menempuh 2017..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cadangnya tido atas lantai pun ok juga...hehehe..

      Delete
  4. Cantik dan sekaligus boleh berjimat jugak ni

    ReplyDelete
  5. bilik pengantin yg ringkas n cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Janji ada bilik pengantin..ada aura pengantin...

      Delete
  6. Selamat tahun baru kak fida.

    Moga diberi kesihatan yang baik dan sentiasa dalam kebaikan. Insya Allah.

    ReplyDelete
  7. Bila lah nak kawen ni.
    Hihihi

    ReplyDelete
  8. Cantik.. Simple.. 😍😍😍

    Teringt bilik lady dlu.. Pasang langsir jer.. Hihi.. Xde idea nk hias.. Huhh

    ReplyDelete
  9. Betul kak sangat jimat, sekurang-kurangnya selama-lamanya pengantin boleh maintain decoration tersebut jika nakkan.
    Kalau sewa sekejap je majlis selesai diangkutnya tersebut.

    ReplyDelete
  10. Cantik bilik... rasa nak guling... ha ha ha

    ReplyDelete
  11. abg kakak saya kahwin , bilik pengantin memang hias sendiri . saya sampai x tidur mlm... huhuhuuu ... p/s : blh beri saya email utk hantar alamat ?

    ReplyDelete
  12. tkasih fida...dok ketuk pintu rumah saya yang bersawang:-))

    ReplyDelete

Terima Kasih Dia Atas Komen Anda...