Wednesday, 9 September 2015

Menara Alor Setar


Assalamualaikum dan selamat pagi semua...

Jam menunjukkan jam 3.30 pagi ketika saya memuatnaik gambar untuk artikel blog saya pada kali ini...Selain sudah lama tidak kemaskini, sebab lain saya kemaskini blog ni awal pagi buta sebab tak boleh tidur balik....terjaga dari tidur...artikel kali ini ada kaitan dengan artikel sebelum ini....Telekomuzium

Tetapi, mata telah mulai mengantuk....jadinya...biarlah gambar berbicara dahulu yer...Apabila saya ada kelapangan saya akan kemaskini....boleh pula lagu tu (macam tu)...hehehe

Kata orang... di sebalik gambar tersirat seribu satu cerita...kekadang jalan cerita yang panjang adalah hasil dari sekeping gambar...

Pada 11/09/2015 barulah ada masa saya mengemaskini cerita tentang Menara Alor Setar ini...

Pandangan dari bawah Menara Alor Setar
Jenuh juga la nak mendongak kepala mengambil gambar menara ni...dua tiga kali lah juga...tak cantik jer padam...tak sama kiri kanan jer padam....



Nak bergambar....di sini...mai sini
Masuk-masuk jer ke lobi Menara Alor Setar ni, apa yang kami nampak selain telefon-telefon lama  ialah tempat bergambar....

Anak buah baru dapat kaki...
Jeng jeng jeng.... anak buah saya yang diambil gambar....bukan dia yang nak bergambar....

Meja makan...yang rasmi tempat duduk ni bapa saya...
Macam-macam ada...
Mee pun ada...yang leper...yang bulat...














11 comments:

  1. menara alor staq ni xpernah singgah lagi...menarik tempatnya ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bolehlah datang....saya pun baru kali ke 2 naik Menara Alor Setar ni....

      Delete
  2. Laparlah perut tengok steamboat malam-malam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah....steamboat sahaja.....kalau seafood, jenuh la lagi nak habiskan

      Delete
  3. Bestnya makan kat tempat tinggi sambil tgk view :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah....kami di utara Menara Alor Setar sahaja paling tinggi...

      Delete
  4. restoran tu berpusing x makk ? hehe2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berpusing....lambat...tak laju....

      Delete
    2. haha2, kalo laju nnti terbang mcm UFO gitu makk? ;p

      Delete
  5. menara kl pun saya x jejak lagi fida ... tertarik lak tgk buah dlm sangkar tu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menarikkan....saya macam pernah sangkar tu....kalau tak silap di Johor...ayer hitam...kat kedai yg bjual perhiasan/pasu

      Delete

Terima Kasih Dia Atas Komen Anda...