Saturday, 9 July 2016

Selamat Hari Raya Aidil Fitri...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Di Hari Yang Berbahgia Ini....

Kami berdua memohon kemaafan zahir dan batin dari rakan taulan saudara mara sahabat handai.... andai ada yang tersinggung.. terasa.. marah.. dan seumpamanya akibat dari kekhilafan kami berdua....

Jemput datang beraya kat Layang Kiri, Parit, Perak atau Pokok Sena, Kedah

Buat rakan-rakan blogger....nak jual pantun yer

Raya raya juga....
Alam maya jangan dilupa...
Hari raya hari mulia...
Bersama kita meraikannya...

27 comments:

  1. Indah sungguh sawah padi
    Luasnya saujana mata memandang
    Hari raya menjelma lagi
    Puas makan ketupat dan rendang

    Salam aidil fitri, maaf zahir & batin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik pantunnya....

      Paling jauh dah raya ke mana Nohas...?

      Delete
  2. Bestnya ada sawah padi... Selamat hari raya aidilfitri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asyik keluar negeri tu...Apa kata Ss mai Kedah la pula...

      Delete
  3. singgah di malam hari.. selamat hari raya =)
    salam aidilfitri.. maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Pda pun mlm2 baru berjalan blog ke blog...

      Maaf Zahir Batin juga...

      Delete
  4. Assalamualaikum, Selamat hari raya aidilfitri.
    rasa nak balas pantun..hehe

    Hari raya hari mulia
    Bersama kita meraikannya
    Habis raya sambung kerja
    Alahai bakpela rasa malasnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik pantunnya Ustaz...

      Malaih nak pi koje tu...payah tu...hihihi

      Delete
  5. Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak ker rumah yg Pn Mala ziarah...

      Delete
  6. Salam aidil fitri, mzb. Raya depan sawah padi plak yea, hihi.

    ReplyDelete
  7. Salam aidil fitri, mzb. Raya depan sawah padi plak yea, hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat rumah pak teh tu...rumah kami pokok getah shj kelilingnya puan...

      Delete
  8. Hari raya sudah menjelma. Indah sungguh sawah padinya ... maaf zahir batin .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Qaseh Vee..
      Gambar ya real bulan dalam tv...

      Hihihi

      Delete
  9. Salam Aidilfitri, maaf zahir dan batin... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih belum terlambat lagi En Khir....salam aidilfitri juga dari saya

      Delete
  10. Saujana menghijau sawah cantiknya
    comel baju warna sedondon
    Blog ke tepi sebab beraya
    Kemaafan juga yg kakak pohon

    Selamat Hari Raya Fida..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la juga dgn saya kak...maaf zahir batin tau..

      Baju sedondon tu cantik yer...hihihi...terima kasih

      Delete
  11. Sukanya tengok gambar raya ni :).

    Selamat Hari Raya Aidilfitri Kak Fida Sekeluarga.

    Maaf Zahir Batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Diana...raya ala kadar jer...

      Delete
  12. SALAM LEBARAN...MAAF ZAHIR BATIN FIDA...DAMAINYA BERADA DI TENGAH BENDANG YG HIJAU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik bendang tu sebab tak ada rumpai...kalau banyak rumpai kami yang lawa pun mampak tak lawa....hehehe

      Delete
  13. selamat hari raya.. haji.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat semuanya...dah habis raya dah...

      Delete

Terima Kasih Dia Atas Komen Anda...