Friday, 1 January 2016

31 Disember 2015 - Tarikh Bersejarah Buat Saya...

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Apa yang istimewa sangat tentang 31 Disember 2015. Bagi saya tarikh tersebut istimewa buat saya sebab akan jadi sejarah buat saya.....sebab hari inilah hari terakhir saya bekerja di Bahagian Hortikultur, Jabatan Pertanian, Kompleks Pertanian Titi Gantong....Penutup kepada tahun 2015. Saya akan memulakan kerja bagi tahun 2016 di lokasi baru.... Lokasi baru pula adalah lokasi yang pertama saya mula-mula bekerja di Jabatan Pertanian.

Sedih....sedih....tapi hati berasa-rasa yang saya akan jejak kaki semula suatu hari nanti. Banyak kenangan...sedih tak banyak...banyak yang seronok sebenarnya....
Anda pula bagaimana....?

Bersama geng pentadbiran....ada tak ala-ala Kumpulan Panca Sitara

Thumb Print di sebelah petang....

28 comments:

  1. Mudah2an ditempat baru menjanjikan yang terbaik...selamat bertugas ditempat baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah....dapat bertukar angin...Aamiin...terima kasih Kak Saniah

      Delete
  2. selamat tahun baru cik kak fida tuu., selamat bertugas ditempat baru jugakk., semoga dipermudahkan ., aminn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin...terima kasih Wak....di tempat baru ni anginnya kuat petang2...

      Delete
  3. Sedih tinggalkan office dan kawan-kawan yg dah sebati lama
    Tapi kakak percaya tempat baru pun lama-lama akan jadi ok
    Selamat segalanya dari kakak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sediah dan sayu juga....tinggalkan kawan2 samada kawan gelak dan kawan menangis.... Insya Allah Kak...semuanya akan sama seperti yang lama....

      Delete
  4. ASSALAM WAH TAHUN BARU MENJANJIKAN REZKI DI TEMPAT BARU YA...TAHNIAH FIDA...SEMOGA TUGAS N SUASANA DI TEMPAT BARU LBH MENGGEMBIRAKAN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah Kak Paridah...semoga saya lebih baik di tempat baru...doakan ya....

      Delete
  5. Naik pangkat kot ... heheheee ... semoga dapat serasikan diri di tempat baru ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak naik pangkat la Qaseh...tukar pun balik ke kampung asal...dekat dengan rumah 2.5 km sahaja...rezeki juga tu...

      Delete
  6. Laa.. Titi Gantung yang dekat Bubur Perak tu ke?
    Semoga lebih sukses di tempat baru. Saya kat Lumut je ni ha. Dulu tinggal di Seri Iskandar. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya...yang dekat Bubur Perak tu...isteri tauke kedai ada dalam gambar di atas....kalau Yati rajin ke Bubur Perak dah tentu cam yang mana satu...

      Delete
  7. laaaaa, tak tau pun fida keje kat jab pertanian, suami saya di jab pertanian jln sultan salahuddin, kuala lumpur, jgn2 pernah jumpa tak, hi hi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke...tapi Jabatan Pertanian ni besar Pn Azimah...Bahagian yang lain pula...kalau jumpa pun...mungkin ada...namanya sapa...

      Delete
    2. Dia di bahagian makmal, Shukor Mohd Noor namanya, penolong peg sains, tahun lepas dia ada gi Lumut,atas urusan keje.

      Delete
    3. Ok...selalu juga hantar sampel pemerhatian...makmal BKRP ker...agaknya kalau tengok muka kenal ni....

      Delete
  8. Selamat Tahun Baru dan Selamat bekerja ditempat baru

    ReplyDelete
  9. Selamat Tahun Baru Kak Fida.

    Selamat Bertugas di tempat baru.

    Tahun 2016 anak-anak semua berada di sekolah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Diana...lepas ni Diana sunyi la sekejap...anak2 di sekolah yer...Tapi tak apa...banyak teman2 di kebun kan...

      Delete
  10. Selamat bertugas di tempat baru Fida..
    Semoga terus suksess..

    ReplyDelete
  11. Aamiin...terima kasih banyak2...semoga Pn Nur hayati juga suksess tahun ini dan selamanya dalam apa jua aktiviti...

    ReplyDelete
  12. Selamat berkhidmat di tempat baru, sis :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Pn Farrah...tempat baru tapi kampung sendiri...di Kedah pula...

      Delete
  13. Mmg mintak tukar ke FS? Ke naik pangkat ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala surat tu tulis Arahan Pertukaran... dekat pula dengan rumah mak di Kedah ni...

      Delete
  14. biasa tu.. kalau tempat tu penuh kenangan buat kita memang sedih nak tinggal.. selamat bekerja di tempat baru kak =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu siti...sedih juga...banyak kenangan...manis yang banyak....terima kasih atas ucapan...

      Delete

Terima Kasih Dia Atas Komen Anda...